Sunday, September 02, 2007

احمدی‌نژاد: من مهندسم، جنگ نمی‌شود

من در بعضی از جلسات به این دوستان می‌گفتم که من یک مهندسم و مسائل را تحلیل و استدلال می‌کنم، به آنها می‌گفتم که دشمنان جرات جنگ کردن با ما را ندارند. برخی حرف من را زیر سئوال می‌بردند ولی من برای آنها دو دلیل می‌آوردم؛ اول این‌که به آنها می‌گفتم من مهندسم، اهل حساب و کتاب هستم، جدول می‌کشم، ساعت‌ها فرض‌ها را می‌نویسم، رد می‌کنم، استدلال می‌کنم و با استدلال برنامه‌ریزی می‌کنم و به پیش می‌روم، آنها قادر نیستند برای ایران مشکلی ایجاد کنند
متن کامل

احمدی نژاد: محال است با ایران جنگ کنند

خطر حمله به ایران جدی می شود

برخی از روزنامه های انگليسی زبان روز یکشنبه دوم سپتامبر، بار ديگر مطالبی درباره جدی شدن طرح حمله به ايران منتشر کردند.
ساندی تايمز، چاپ لندن در گزارشی با عنوان «طرح ضربتی ۳ روزه پنتاگون عليه ايران» به نقل از يک کارشناس امنيت ملی می نويسد:«وزارت دفاع آمريکا برای نابود کردن توان نظامی جمهوری اسلامی، طرحی برای حمله هوايی فراگير به ۱۲۰۰ هدف در ايران تهيه کرده است
متن کامل

رئيس‌جمهور فرانسه: شايد ايران بمباران شود

No comments: