Thursday, August 09, 2007

معرفی وب سایت و گفتگو با ساقی قهرمان

یافتن مقالات در اینترنت

وب سایت ساقی قهرمان
مصاحبه شرق با ساقی قهرمان ( شاعر) باعث تعطیلی شرق و آشنایی بیشتر اهالی اینترنت و دیگران با او و مطرح شدن گسترده مسئله همجنس خواهی و همجنس بازی شد
مصاحبه با ساقی قهرمان شاعر همجنس باز

از مصاحبه فوق:

بله، هم رابطۀ عاشقانه، و هم سکس را با زن ها تجربه کرده ام.من اصولا از جفتگیری با مردها لذت نمی برم. دخول، اگر به شکل پنه تریشین باشد، یعنی حرکت کوبشی و مداوم کیر تا مرحلۀ انزال، حس خوش آیندی در من ایجاد نمی کند. من عشقبازی کردن با مردها را دوست ندارم، فقط از بازی کردن با تن مردها خوشم می آید. دوست دارم حرکت کیر را از خوابیده به ایستاده و برعکس تماشا کنم. جالب است که این عضو می تواند خود بخود تصمیم بگیرد که راست بایستد، یا اصلا نایستد. اما هیچ چیزی سکسی تر از خونی که جاری می شود و راه می کشد و پاهای زن را خط خط می کند نیست. هیچ چیزی زیبا تر از پستان نیست حتی اگر افتاده باشد. پستان هم مثل کیر به تماس دست و دهان عکس العمل نشان می دهد.


No comments: